Η εταιρεία SMART Technologies ανακοίνωσε τα αποτελέσματα μιας έρευνάς της (βρείτε την εδώ στα Αγγλικά) με θέμα δυνατότητα εξοικονόμησης εκπαιδευτικού χρόνου και ενίσχυσης της παραγωγικότητας των εκπαιδευτικών όταν χρησιμοποιείται το λογισμικό διαχείρισης τάξης SynchronEyes. Το εν λόγω λογισμικό δίνει τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να βλέπουν και να ελέγχουν τους υπολογιστές όλων των μαθητών σε μία τάξη, ακόμα και να μπλοκάρουν την πρόσβαση των μαθητών σε κάποιες σελίδες του διαδικτύου ή σε προγράμματα, ώστε να μην ασχολούνται με θέματα άσχετα με το μάθημα. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο του 2008 σε δείγμα 348 χρηστών του συγκεκριμένου λογισμικού στη Βόρεια Αμερική.
Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι αποκαλυπτικά, καθώς αποδεικνύεται ότι οι εκπαιδευτικοί μπορούν με τη χρήση του SynchronEyes να εξοικονομήσουν κατά μέσο όρο 14 λεπτά σε ένα μάθημα διάρκειας 50 λεπτών ή αλλιώς το 28% του διδακτικού χρόνου. Αυτοματοποιώντας διάφορες χρονοβόρες διαδικασίες κατά τη διάρκεια του μαθήματος το σύγχρονο αυτό λογισμικό μπορεί να εξασφαλίσει στον εκπαιδευτικό περίπου 7 ώρες ελεύθερου διδακτικού χρόνου ανά τρίμηνο, τις οποίες μπορεί να εκμεταλλευτεί για να διαθέσει περισσότερο χρόνο και προσοχή στους μαθητές του.
- Η εξοικονόμηση χρόνου, όπως συνάγεται από την έρευνα, οφείλεται σε κάποια αυτοματοποιημένα χαρακτηριστικά του ειδικού λογισμικού SynchronEyes. Ειδικότερα οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί ανέφεραν ότι κατά μέσο όρο χρειάζονται:
- 85% λιγότερο χρόνο για να ανοίξουν διάφορες εφαρμογές στους υπολογιστές των μαθητών τους
- 82% λιγότερο χρόνο για να μπορέσουν οι μαθητές τους να τυπώσουν τη σωστή ηλεκτρονική διεύθυνση στον υπολογιστή τους
- 72% λιγότερο χρόνο για να μετακινούνται μέσα στην τάξη ώστε να βεβαιωθούν ότι οι μαθητές ασχολούνται με το μάθημα
- 80% λιγότερο χρόνο για να στείλουν αρχεία στους μαθητές τους
- 76% λιγότερο χρόνο για να λάβουν εργασίες από τους μαθητές
- και τέλος, 84% λιγότερο χρόνο για να κλείσουν τους υπολογιστές των μαθητών μετά το πέρας του μαθήματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου