Η εταιρεία SMART Technologies ανακοίνωσε στις 17 Μαρτίου του 2009 ότι κατάφερε να ξεπεράσει τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια σε αθροιστικές πωλήσεις. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι αυτό το αποτέλεσμα έρχεται μόλις δύο χρόνια μετά την προηγούμενη αντίστοιχη επιτυχία (1 δισεκατομμύριο δολάρια σε αθροιστικές πωλήσεις). Η ζήτηση τροφοδοτήθηκε στον τομέα της εκπαίδευσης κυρίως από αδιαμφισβήτητα ερευνητικά αποτελέσματα, σύμφωνα με τα οποία οι νέες τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών, όπως οι διαδραστικοί πίνακες, μπορούν να επηρεάσουν θετικά τα μαθησιακά αποτελέσματα και τις επιδόσεις των μαθητών.
Περισσότεροι από ένα εκατομμύριο διαδραστικοί πίνακες SMART Board έχουν εγκατασταθεί από το 1991 που η SMART ξεκίνησε να διανέμει το προϊόν. Η SMART κατάφερε το 2008 να κερδίσει 53,2% μερίδιο αγοράς στην προϊοντική κατηγορία των διαδραστικών πινάκων, σύμφωνα με την Futuresource Consulting, μια ηγέτιδα εταιρεία διεθνών ερευνών αγοράς η οποία παρακολουθεί την εμπορική κίνηση των διαδραστικών πινάκων σχεδόν εδώ και εννιά χρόνια. Η πλειοψηφία των προϊόντων της SMART έχει πουληθεί σε πελάτες από τον χώρο της εκπαίδευσης και η εταιρεία εκτιμά ότι σήμερα περισσότεροι από 20 εκατομμύρια δάσκαλοι και μαθητές χρησιμοποιούν τα προϊόντα της σε περισσότερες από 175 χώρες του κόσμου.
Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι η επίτευξη αυτού του ρεκόρ πωλήσεων, που αποτελεί ορόσημο για τη SMART, δεν είναι τυχαία αλλά προκύπτει ως αποτέλεσμα μιας σειράς σημαντικών παραγόντων. Πρώτα από όλα, η SMART αναπτύσσει και τελειοποιεί τους διαδραστικούς της πίνακες SMART Board για περισσότερα από 20 χρόνια. Επιπλέον, η εταιρεία σταδιακά εξάπλωσε τις λειτουργίες της που αρχικά έδρευαν μόνο στον Καναδά, έτσι ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στη διαρκώς αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση μιας μεγάλης γκάμας δημοφιλών προϊόντων της. Η SMART σήμερα έχει φτάσει να απασχολεί περισσότερα από 1300 άτομα παγκοσμίως και πλέον διαθέτει γραφεία στον Καναδά, τις Η.Π.Α., τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιαπωνία, τη Σιγκαπούρη και την Κίνα.
Η SMART αναγνωρίζει τη σημαντική συμβολή του προσωπικού της, των μεταπωλητών της και των προμηθευτών της στην επίτευξη αυτών των θεαματικών αποτελεσμάτων στις πωλήσεις και συνεχίζει να καλλιεργεί το επιχειρηματικό πνεύμα που την καθοδηγεί από τα πρώτα της βήματα, με το να παραμένει αφοσιωμένη στην έρευνα και ανάπτυξη και με το να προσθέτει συνεχώς νέες πατέντες και καινοτομίες στο χαρτοφυλάκιό της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου